fullfartframat.se

speed-dating och blixtförälskelse

4 kommentarer

Avslutade aebetsveckan med ett intervallpass på löpbandet – speed-dating med Hr Löpband. Startade med ordentlig uppvärmning och satte sedan igång extensiva intervaller på löpande band (fyndigt!?) – 4 min intervall/2 min aktiv vila. Rasslade på i 8.5-11.5 km/h under fem kilometer innan jag avslutade med powerwalk i 5% lutning. Phew!! Jobbigt men underbart skönt!! Inte särdeles ”långdistansigt”, men passade bra in i mitt schema!

Å är inte impulsköp de bästa köpen?

Kärlek ❤

4 thoughts on “speed-dating och blixtförälskelse

  1. Najs klocka Lotta! Me like!

  2. Avis på klockan! Jag vill ha en turkos, en röd, en grön, en lila och en… Ja, du fattar? Vilket dilemma 😉

  3. Bra att Du gav HrLöpband en omgång! 🙂

    klockan – I like! 🙂

    Ha en supertrevlig helg!

  4. Jag har redan siktet inställt på att öka klockgarderoben med en röd och en kaermit-grön… 🙂 ..och kanske en orange? 🙂

Kommentera

