fullfartframat.se

kickers i kungsan

Lämna en kommentar

Intressant. Jag är inte särskilt förtjust i slagsmålsfilmer, inte heller muckar jag gräl med var och varannan person – jag är nog ganska mesig av mig. Konflikträdd är jag inte, men lite lagon mespropp så där. Men! Jag gillar att boxas och min nyfunna kompis Combat – det är grejer det! Vilken thrill det är att drämma till allt vad man orkar!

Lunchboxen i fredags gav skön träningsvärk i rygg, axlar och armar och jag ser redan nu fram emot nästa pass! Absolut bästa stunden på hela passet var när lilla jag skulle köra uppercuts mot en stor kille, jag upprepar:  STOR kille. Och stark. Han håller mitsarna lite slött framför sig och tänker väl något i stil med ”..den där lilla fjutten..”. Jag är inte stark, inte på långa vägar. Men! Hans armar flyger rakt upp i luften när jag sätter igång och jag morrar lite ”Men håll i då!!” varpå han intar position, men ett stort smile, och håller emot. Hehe.

Tack för sällskapet – och en bra match – Annelie!

Kommentera

