fullfartframat.se

att göra en pernilla..

2 kommentarer

Så var det dags att äntligen sätta sig på cykelsadeln igen. Kära vän, vad jag saknat dig! Comebacken skedde givetvis med Power-Pia på Hötorget (med Nilla på sadeln till vänster om mig). Skulle bara ta det lugnt. Bara ta det lite coolt, liksom. Tja! Trodde jag ja.. Jag gjorde en Pernilla med andra ord. Uppvärmingen var lugn. Sedan så var det fullt ös. 🙂

Tunga, tunga backar med växelökningar och temposkiftningar. Avslutade med galna 20 sek intervaller. Låter kanske inte så farligt, men efter 20 sek intervall, 20 sek aktiv vila i näsran fyra minuter skakar benen. Tro mig!

Good to be back!

Gimme more!!

2 thoughts on “att göra en pernilla..

  1. Hehehe, att göra en Pernilla! det nya talesättet för alla som försöker ta det lugnt!

    Tack för idag! Nästa vecka gör vi om allt ihop en gång till, fast då kör vi på så det dånar om det! Tjohoo!

    Kramar!

  2. Tack själv! Har faktiskt, mot mitt bättre vetande, bokat in mig på dubbelpass nästa vecka.. Det blir ju för tusan 130 minuter tung cykling. Håhåhåjaja!

Kommentera

