fullfartframat.se

här händer det inte mycket…

3 kommentarer

Veckans träningsskörd blev ETT endaste ynkligt litet Flow-pass. Ett enda!! Återhämtning från Rock Victorious och en ful förkylning kom mellan. Suck.

Det blir varken pressträff eller SatsX i Globen imorgon. Där kom presentjakt och födelsedagsmiddag mellan.

Känns som om jag är mitt emellan allt nu.. 😉 Mitt emellan ON och OFF, där knappen inte riktigt kan bestämma sig åt vilket håll den ska slå.. Men nästa vecka måste den ha hittat ON-läget, för då blir det bland annat Box med bästa kollegan som nu är stolt ägare till ett svart/orange-kort.. 😉 Grattis och välkommen till sekten!

3 thoughts on “här händer det inte mycket…

  1. Vissa veckor blir bara så och det är ändå viktigt att lyssna till sin kropp och vila när man är förkyld. Nästa vecka är du back on track igen!

  2. Min träningsvecka efter Nike har också varit dålig. 3 pass (varav alla som instruktör) känns inte helt okey. Och nu besväras jag av en förkylning. Vi får krya på oss och komma igen nästa vecka!

  3. @milla o emil: Jajamen, snart rockar vi igen!

Kommentera

