fullfartframat.se

löpningens dag

3 kommentarer

Ni har säkerligen inte missat att tisdagen den 26 januari har blivit utsedd till Löpningens dag?

I Stockholm kommer ett gäng löpare (oavsett definition) att träffas i Humlegården och springa ihop. ett varv eller tjugo – du bestämmer!

Det anordnas även aktiviteter i andra städer, bland annat Göteborg och Halmstad! ..och nu även Malmö!

Jag tycker detta är en toppenidé och om jag inte befinner mig i Humlegården så kommer jag definitivt att springa oavsett! Hoppas att detta blir en dag som stannar kvar och blir lika uppmärksammad (om inte mer??) som kanelbullens dag, fettisdagen..

update: Jag kommer även jag att befinna mig i Humlegården! Tack Irma för sällskap och att du inte bangar mina tokiga ideer!

3 thoughts on “löpningens dag

  1. Jag fixade en länk som förklarar muskulering.. Spana in 🙂

    Jag vill också att det ska hända så rolig saker i Strängnäs… pffff… Många som tränar här, men ingen verkar särskilt social haha…

Kommentera

