fullfartframat.se

boostig frukost

1 kommentar

Sköna söndag innebär sen frukost normalt, idag var inget undantag!

Plockade på mig två böcker på Ica (av alla ställen!) häromdagen – en om Pilates och den andra om Yoga. Satt och bläddrade igenom dem samtidigt som jag mumsade på morgonens yoghurt. Bägge böckerna är ganska grundläggande, kanske till och med för grundläggande för min smak, men innehåller tydliga förklaringar för olika positioner och övningar. Lite inspiration kan man alltid få även om de var basic i sitt upplägg.

I yoghurten hade jag gojibär och hampafrön från Renee Voltaire och mullbär från superfruits. En riktig boost på morgonkvisten (nåja, sen förmiddag..) som kompletteras av sedvanlig juice med en slurk aloe vera. Vidare kan man även hitta vanlig musli, frukt, nötter och kanelfrön i min youghurt. Russin hittar man dock aldrig där.

Vad har du i morgonyoghurten – om du äter yoghurt?

One thought on “boostig frukost

  1. De dagar jag äter youghurt blir det ofta hemmagjord musli, har ett basrecept som jag varierar beroende på vad jag har hemma I skafferiet, ibland russin/goji/nötter, ibland torkad frukt.
    Har du läst något ur träna på 10/20/30minuter som vi fick i onsdags? vad tyckte du?
    kram!

Kommentera

