fullfartframat.se

voltacare

Lämna en kommentar

Köpte på mig dessa på Apoteket idag. Ska se om det kan ge mig lindring till natten.. Jag tycker om att sova lite snett på mage/sida och det är stört omöjligt nu.. 😦 Jag är lite ”anti” mot värktabletter om jag inte absolut behöver det. Har ätit tillräckligt med Citodon, Diklofenak och Voltaren i mina dagar så jag försöker ta det lugnt. Voltaren Gel är en välbeprövad höjdare så jag blev lite nyfiken på dessa värmeplåster.

Har du testat? Vad tyckte du?

[update 100112] Nu har jag faktiskt själv testat! De må hända inte vara så tunna och bekväma som reklamen säger – men värmer gör de!  när jag tog bort plåstret imorse så var huden under fortfarande varm. Första natten på länge som jag kunde sova gott på mage/sida och inte tvingas ligga på rygg och sova. Underbart!

Kommentera

