fullfartframat.se

*gäsp*

2 kommentarer

Första dagen på jobbet efter fyra veckor semester.. Huj huj!!

Avslutade dock premiärdagen med ett spinningpass på SATS Hötorget. Tung fartlek. Ja, det är möjligt. Sex intervaller a 4 minuter, med 2 minuter aktiv vila mellan. De två sista intervallerna var dock på fem minuter.

Tre intervaller växlade jag mellan stående och sittande, stående med tyngre motstånd och lägre kadens, sittande med lägre motstånd och högre kadens. Två intervaller satt jag och pinnade på rejält och den sista (men inte den sista rent kronologiskt) stog jag upp hela tiden. Sedan var man liiite trött. Så där lagom. Men nöjd. Även om tanken att köra ett till spinningpass direkt efter slog till i bakhuvudet. Vet inte riktigt hur det hände, men.. Nåja, en annan gång.

Jag får lov att hålla med Nilla om att Pia (instruktören) just är Super-Pia. Och ja, jag lär besöka Hötorget fler gånger!

2 thoughts on “*gäsp*

  1. Pingback: BANG BANG BANG!! « Full fart framåt!!

  2. Pingback: puls, vita fläckar och simultankapacitet.. « Full fart framåt!!

Kommentera

