fullfartframat.se

nyårslöften och färgexplosion

4 kommentarer

Spinningsalen var fullsatt idag – inte en enda cykel var ledig. Kan det kanske stavas nyårslöften? *host* Vet ni att 78% av alla som avger nyårslöften bryter dem? Inom vilken tidsperiod vet jag inte, men ändock! Planerar du att gå ner i vikt, börja träna eller sluta röka? Vänta inte tills nyåret utan börja NU!

(Jag bara väntar på att iallafall några få ska bryta sina träningslöften.. Ja, jag vet att det är fel att säga så MEN jag vill ha tillbaka utrymmet på gymmet! Igår fick jag snällt vänta in ett ledigt löpband för det var knökfullt. Man kommer av sig då! Suck.. och förlåt!)

Efter spinningen hade jag tydligen inte fått nog av att cykla utan smet in i gymmet en stund för en date med Frk. Sittcykel. Summerade ihop till 60 min effektiv cykeltid och kände mig ganska så nöjd.

Föredrar denna modell istället för den ”vanliga” cykeln på gymmet. Denna svider mycket, mycket, mycket mer i rumpan och baksida lår.

Så pass nöjd att jag smet in på Stadium efteråt. Hmm.. Jag måste ha varit färgblind eller något men allt jag kom ut med var i tonerna orange och rosa. Ska det vara färgglatt så ska det vara! 🙂

Orange linne, orange/rosa topp och orange löpartröja från Soc och rosa/lila löpartisha från Craft.

Allt för några få hundralappar. Me like.

4 thoughts on “nyårslöften och färgexplosion

  1. Haha, förstår EXAKT vad du menar…många nyårslöften som ska infrias nu 🙂 Löpbanden var upptagna igår på mitt gym också. Gav nästan upp till slut…

  2. Härliga träningskläder, det är fint med färg!

  3. Snygg blogg du har! Känner igen den orangea soc-tröjan, fyndade jag också på rean 🙂 Det är uppfriskande och roligare att träna med snygga kläder 🙂

  4. @petra: Ja, man blir nästan lite otålig att nyårslöftena ska brytas.. Haha!

    @susanna: Visst är det! Man blir glad av färg! 🙂

    @annika: Tack! Jajamen, det ger en extra kick! 🙂

Kommentera

