fullfartframat.se

det här med att shoppa..

3 kommentarer

Shoppa träningskläder! Är inte det bland det bästa som finns? 🙂 Tyvärr brukar det *host* kunna kosta en hel del, men det finns faktiskt undantag. Soc som går att köpa på Stadium är ett exempel! I flera bloggar har man kunnat läsa om ett annat exempel: HM’s nya kollektion träningskläder. Underbara färger och trevliga modeller till humana priser! Jag vill dock prova plaggen i butik först eftersom jag är ganska så picky med hur träningskläder sitter.. Dessa skulle jag dock inte ha något emot att ha i min garderob:

3 thoughts on “det här med att shoppa..

  1. Blev verkligen positivt överraskad när jag såg HM´s kollektion; jättekul! Snygga färger verkar det bli till våren också!

  2. Det rosa linnet ser ursnyggt ut. Man kanske skulle ta en sväng förbi H&M … Fast just ja, jag behöver faktiskt inte nya träningskläder … men ändå 🙂

  3. Jag har det gröna linnet, det är jätte skönt!

Kommentera

