fullfartframat.se

nu kör vi!

3 kommentarer

Förra året (visst låter det läääänge sen?) slutade tyvärr inte på topp. Men nu är det nytt, år, nytt årtionde och nya tider! Jag inledde träningsåret 2010 med en långpromenad på sjön som vi har runt knuten. (Det är rent ut fantastiskt att ha naturen så nära samtidigt som det tar en kvart in till Stockholm City.) Kölden bet i näsan och kinderna domnade bort efter ett tag, men ack så skönt med frisk luft efter att ha försoffat till sig den senaste veckan.

Det är mycket på gång nu! Halvmaraprogrammet drar igång den här veckan (jag parallellar dock med mitt vänskapsprogram med Hr Löpband), några kommande events väntar runt knuten, ännu fler träningsbloggträffar väntar, goda vänner flyttar till hus, älsklingen och jag ska vara hund- och husvakter (inte samma hus!) ett veckoslut i januari och så har vi ju då jobbet. Där händer det mycket just nu, både på gott och ont. Vi får se vad resultatet blir nu närmast men ett av mina mål med 2010 är att byta jobb innan sommaren. Hepp.

På lördag väntar ett spännande pass i samband med att SATS Sollentuna öppnar:  Steamy Window! Det ni! 🙂 Recension kommer givetvis!

3 thoughts on “nu kör vi!

  1. Vilka härliga bilder! Önskar dig ett riktigt härligt 2010! Kram

  2. Duktigt av Dig som dejtar Hr Löpband! Själv har jag svårt att göra annat är att jaga minutrar när jag bestämt träff..

  3. @petra: Tack och tack detsamma!

    @pernilla: Han är rejält svårdejtad dock…

Kommentera

