fullfartframat.se

colour me badd

3 kommentarer

Vad vore livet utan färger? Vad vore träning utan färgglada träningskläder?Visst blir man glad av färg?!

Ju mer färg desto bättre!

Jag gillar verkligen färg på träningskläderna [jobbkläderna är däremot väldigt tråkiga.. mest svart, svart, vitt och kanska kanske lite färg], utom möjligtvis på tightsen – de är svarta och kommer nog att förbli svarta. Antar att det ligger så djupt rotat det där med att svart förminskar.. *host*

Av någon anledning så börjar jag få in mer och mer knallrosa i min träningsgarderob. Mysko. Rosa tillhör inte riktigt min favoritfärg. Men på något sätt har den lyckats nästla in sig i min garderob, och inte bara bland träningsoutfiten. Hmm, undrar var det gick snett?

3 thoughts on “colour me badd

  1. Jag håller verkligen med!! Man blir glad av färger 🙂 Men det är många som klär sig i svart.. läste ett roligt citat på en blogg igår, en tjej som beskrev sin klädsel: ”I wear black until I can find something darker” haha..

    Gott nytt!

  2. Jag tycker det är härligt med färg på träningen, men jag är ändå dålig på att köpa färgglada träningskläder. Får bli ändring på det!! 🙂

  3. Pingback: nyårslöften och färgexplosion « Full fart framåt!!

Kommentera

