fullfartframat.se

kan man köpa en pulsklocka bara för att den är snygg?

6 kommentarer

Nej, tänkte väl det MEN ibland är det svårt att låta bli! Jag tänker inte överge min fina Polar [även om den börjar bli lite lytt och låghalt snart…*host host*], men den här godingen gick inte av för hackor. Iaf utseendemässigt! Resten har jag ingen aaaning om… *skratt* Jag har ingen erfarenhet av Suunto.

Medan älsklingen och PTJ har playdate med Mr. Sniper och Ms. Bazooka funderar jag på hur träningsåret 2009 har gått och hur kommande år kommer att se ut. Lugn, bara lugn. Jag kommer nog med en krönika över 2009 och mål inför 2010 jag med. Måste bara fila lite på dem först. 🙂

[från loplabbet.se]

Men jag tror verkligen att 2010 kommer att bli ruskigt bra! Tror inte du?

6 thoughts on “kan man köpa en pulsklocka bara för att den är snygg?

  1. Jag tror stenhårt på 2010!

  2. supersnygg klocka, klart man kan köpa den för utseendets skull!!! 😀

  3. Det är klart man kan köpa den för att den är snygg. Själv köper jag alla mina träningsprylar efter utseende, funktion kommer alltid i andra hand… 😉

  4. Jag hade lätt kunnat köpa den just för att den är vrålsnygg! 🙂

    Köpte en svart t3c i somras och är nöjd.

  5. hahaha jag instämmer med alla – såkart man kan 🙂 🙂

    Så kommer du att vilja slänga den på armen ännu mer och i och med det blir det mer löpning (kolla – man kan motivera alla köp)

  6. Okay, jag böjer mig för majoriteten! 🙂 Man KAN köpa en pulsklocka bara för att den är snygg. Men det är inte aktuellt för mig just nu.

Kommentera

