fullfartframat.se

gristräning

3 kommentarer

Även om jag svurit över PTJs cirkelträning (men efteråt vaggat därifrån med ett stort leende på läpparna), och det faktum att jag känner fortfarande av crossfiten från i lördags så är jag ruskigt sugen att fortsätta med liknande aktiviteter. 🙂 NMT ät jag fortfarande ruskigt sugen på, men väntar med det till våren.. Rädd för snö? Nej, inte direkt. Men nej.

CrossFitNordics koncept med en övning om dagen är intressant och jag sneglar just nu på att få in det på något sätt i mitt schema. Inte rigoröst och inte alla pass, men som inspiration! Jag lär inte köra knees-to-elbow inom de närmsta veckorna, men men..

Vad sägs? Kan ni göra detta? PTJ?!?!

Dagen spenderades med att flumma runt i ”nya” Kista Galleria efter ett snabbt möte på jobbet (jaja, jag har semester!!). Stannade i dörren till Adidas Concept Store dock, insåg nämligen att det inte var bra för min julklappsekonomi att ens gå in där. 🙂

Rasslade sedan iväg till Telefonplan för ett pass Flow med bästaste PTJ (nu har jag nämnt dig tre gånger i ett inlägg!!) men jag var ganska ofokuserad och hängde inte riktigt med. Men det ger sig väl till nästa gång.

Imorgon mina vänner! Då blir det cardio!! Ska nöta cykelsadel och löpband. Yum!!

3 thoughts on “gristräning

  1. jag har fortfrande sjukt ont! haha! tack för frågan! jag är döende =)

    lördagens pass gjorde ju inte saken bättre 😉 och inte spinningen igår haha!

  2. Å lägg där till massa rodd… aj aj aj! Men det låter på nått sätt kul ändå…. så man måste vara lite dum i huvudet *s*

    Hur mår rumpan????
    *garvar*

  3. Em: Nehej då. Döende är kanske en aaaning överdrivet. Kanske. 🙂 *fniss*

    Nilla: HAHAHAAA!! Den mår bra! Jag känner av magen fortfarande dock. försöker undvika att skratta och hosta. *host* ..och ja, du får säga ”Told you so!”

Kommentera

