fullfartframat.se

sneakers and snow..

2 kommentarer

Snön har knappt lägga sig på marken förrän jag börjar längta till våren. 🙂 Förstå mig rätt, jag ÄLSKAR snö!! Men dessa godingar får mig att längta till barmark och sol..

De kommer att göra sig fin-fint tillsammans med mina sneakers i vitt och guld från Puma och mina svart-silvriga sneakers från Esprit (som för övrigt är mitt favoritmärke utanför träningsklädssvängen). Tror ni inte? *nickar ivrigt* Jag ska nog ta ett snack med tomten tror jag!

2 thoughts on “sneakers and snow..

  1. Hoppas att tomten läser bloggar, för de där skorna var verkligen snygga! Och svarta skor med lite coola färgdetaljer kan man ju använda jämt.

Kommentera

