fullfartframat.se

kan någon stoppa tiden?

2 kommentarer

Jag hinner inte med ens hälften av det jag vill göra! 😦

Lite träning hinner jag klämma in mellan allt annat dock. Annars hade jag inte orkat med överhuvudtaget! Igår lurade jag med mig Nilla (eller var det hon som lurade med mig?) på ett cykelpass vid Telefonplan. Super-Olle var inte rikigt i sitt esse, men eftersom jag nu kan upplägget utan och innan så brydde jag mig inte rikigt. Jag har väl hamnat i den där bekvämlighetsbubblan, jag vet vad som kommer och kan själv anpassa mig efter detta trots avsaknad av ordentlig genomgång av upplägget. Nåja, jag förstår att Nilla inte rikigt var 100% nöjd, när man jämför med Tessans klasser.. 😉 Jag tar till mig tipset om Hötorget på onsdagar och kommer nog att smyga mig dit någon dag för att själv se det som Nilla beskrev som ren tortyr – men glädjefull sådan! 😉

2 thoughts on “kan någon stoppa tiden?

  1. Kan det vara så att du över bokar den tid du har och på det sättet gör dig själv besviken? Du får väll sätta dig ner med kanlender och se om det teroretiskt möjligt att hinna med det du vill? Det har du intr fundrat på =)

  2. Vist kan det vara svårt att få tiden att räcka till ibland, men då får man helt enkenlt var nöjd med de passen man hinner med. Kul att du bloggar igen 🙂

Kommentera

