fullfartframat.se

balans

4 kommentarer

Balans i livet är viktigt.

Inte för mycket arbete – inte för mycket fritid (ja, ja jag vet!)

Inte för lite sömn.

Inte för mycket mat – eller för lite.

Ja, ni fattar! Det gäller att hitta balans!

Idag balanserade jag tillvaron med ett pass Flow och ett pass blå cykel. PTJ fick övertala mig till att komma med på Flowen eftersom mitt tidigare intryck inte var det bästa, men tack och lov är det en ny koreagrafi som är hundra gånger bättre än den tidigare. Phew! Nu var det riktigt skönt och timmen flög fram!

Cyklingen var väl.. ja, si så där.. Ny instruktör (för mig alltså) som kanske inte riktigt levde upp till min ganska smalspråiga önskedröm om spinninginstruktörer. Visst blev jag svettig och trött, men näh. Tacka vet jag Super-Olle! 🙂 Imorgon blir det ett till cykelpass, då för den just nämnda super-instruktören. Det gäller att samla ihop minuter i cykelsadeln nu om jag ska överleva en julfest och ett julbord i veckan. Phew!

..än en gång handlar det om balans.. 😉

4 thoughts on “balans

  1. Hej!

    Vad skönt att du är tillbaka och verkar må finemang.

  2. För mycke fritid kan man inte ha, bara förlite. Det är pricis som pengar… =)

  3. Det handlar som du säger om att hitta den perfekta balansen (att köra de pass man känner sig bekväm med
    :)) skönt att ha dig tillbaka i bloggosfären 🙂

  4. skönt att du bloggar igen =)
    hoppas du mår bra!!
    och det där emd balans- attans så svårt men oj så viktigt!!

Kommentera

