fullfartframat.se

smyger tillbaka!!

3 kommentarer

Nej, jag kunde inte hålla mig borta. Jag har smygit i krokarna, läst och kommenterat bloggar, funderat på inlägg, läjngtat efter BBC10.. Inte kan man hålla sig borta då heller!

Tusen tack för kommentarer, FB-inlägg, mail, SMS och riktiga kramar. Ni regerar!!

Jobbet.. ja, ni har säkert gissat att det hade med det att göra, tuffar på.. dock inte som vanligt. Vi går igenom en tvist, en arbetsrättslig process som tar en massa energi. Men det måste göras!! ..och det ger faktiskt en hel del energi tillbaka! I form av en toppen sammanhållning bland personalen. Alla för en, en för alla. De trodde de kunde söndra och härska – men tji fick de!! Vi står enade.

Träningen är verkligen anger management för mig just nu. Fantastiskt att få utlopp för agressioner, ilska, frustration, besvikelse och till viss del sorg. Ut med det bara!! Bort med det onda och in med glädje, livsenergi och -lust!

Jag reser mig ur dammet, skakar askan ur vingarna… och väntar på att få lyfta!!

3 thoughts on “smyger tillbaka!!

  1. Nä men titta hon är tillbaka, trvligt 😉

  2. Yay!
    Det är bra att ni kan skapa energi i grupp. Det är bra att träning är anger management – och kan vara lycka också!
    Självklart ordnar vi ett BBC10 – planering – planering – planering.

    Snart kan vi i alla fall outa datumet! ( vad vi tror)

  3. Sofy: Yay!! Kommer att hålla utkik efter datum!

Kommentera

