fullfartframat.se

sorry kompisar!

11 kommentarer

Jag har blogguppehåll.

Hur länge vet jag inte.

Varför vet jag, men inget jag tänker gå in i detalj hät. Jag kan dock säga att jag fick en stor chock i fredags eftermiddag och fick en gång för alla bekräftat att de som borde stå upp för en, de som borde vara ett stöd genom allt – de är falska, illvilliga och har absolut ingen empati whatsoever! Mycket vändes uppochner inom loppet av några timmar och vi (jag är tackolov inte ensam i detta) håller nu på att finna fotfästet i tillvaron. Vi får kompetent hjälp men det tar tid. Vi behöver kavla upp ärmarna, spotta i närvarna och rusta oss för krig.

Tills det att jag har hittta fast mark under fötterna och känner mig säkrare på framtiden så kommer jag med största sannolikhet att hålla mig borta härifrån.

Jag är oändligt tacksam för min älskling och mina nära och kära som jag vet finns bredvid mig hela tiden. tusen tack!

Jag gymmar, corepulsar, cyklar och grejar på som vanligt men lusten att skriva om det finns inte just nu.

Jag återkommer!

*kram*

11 thoughts on “sorry kompisar!

  1. välkommen tillbaka när du känner dig redo. många kramar till dig tills dess!

  2. Klart Du ska fokusera på annat än bloggeriet nu! Men Du är så välkommen när det är dags igen 🙂

    Kram tills nästa gång!

  3. Det kommer bli tomt, detta är en av två bloggar jag tittar på…

  4. Styrke kram och hoppas att du kommer tillbaka !!

  5. håller med ghosthack! det kommer bli en stor saknad… men jag vet ju oxå att jag får glädjen att plåga dig en gång i veckan ändå så det är ju härligt! ^^

  6. Usch vad jobbigt! Styrkekramar och välkommen tillbaka när du är redo!

  7. Ta hand om dig o välkommen tillbaka när du känner dig redo igen!
    Ps: Visst är Glo härligt! Och Fazers café 🙂 Ett perfekt fik att träffa kompisar på när man bor på Glo.

  8. Vi här tänker alltid med värme på dig. Bamsekram!

  9. Oj, hoppas allt bli okej, vad det nu är som har hänt dig. Stora kramen!

  10. Vi går ju ingenstans. ta den tid du behöver till annat. jag tror stenhårt på varje människas kraft att påverka sin situation, samla kraft och välj det som gör dig glad och får dig att må bra. Kram!

  11. Pingback: nu kör vi! « Full fart framåt!!

Kommentera

