fullfartframat.se

från arg. sur, tvär, bitter o inåtskuffad…

2 kommentarer

…till gladlynt och med framtidstro på under en timme! Det ni!

Mirakelmedicinen?

En timme galen PT-träning. 🙂 Burpess, höga plankor, låga planor, sidoplankor, armhävningar, hopp o skutt, knäböj. axelflyes, crunches, pilatesbollövningar och en hel del massa annat om vartannat. (höftböjarna känns som två stela klumpar) Det får tom mig att tänka på annat än jobb och världens orättvisor! 🙂 Första varvet kände jag mig stark och stolt, andra varvet kände jag mig klen och trött – men mantrat ”sol-sommar-och-ölandsöl” fick mig igenom! Efteråt kände jag mig på topp! Trött men glad och nöjd! Förutom att jag vissnade ihop under avslutningsplankan.. Hoho.. 19 sekunder!?!? Men ursäkta mig!?!? *skäms*

Sedan kan man ju undra över PTJs beslut att placera oss mitt i blickfånget, där alla går till/från omklädningsrummen. Har jag gjort dig något illa eller!? 😛

..trots detta med den allmänna placeringen så får jag lov att säga..

Tack PTJ för mirakelmedicin! 🙂

Detta toppades av att älsklingen stog i dörren på SATS och väntade på mig! Samt att jag hann kramas med goaste V innan hon skulle in och göra samma sak (heheheee…).

En piss-o-skitdag som omvandlades till något gott i slutänden! 🙂

2 thoughts on “från arg. sur, tvär, bitter o inåtskuffad…

  1. härligt hur träningen kan göra ens dag!

    undrar om du har använt aloe vera länge, är det forevers produkter som du använder?

  2. Wohooo! Vilket underbart inlägg! 🙂 blir helt varm 😉
    och jag placerade dig där för att alla andra ska se hur kul vi har! 😉

Kommentera

