fullfartframat.se

23 timmars underskott

1 kommentar

sleepFrån att jag kom hem från jobbet i fredags tills nu (klockan är strax innan lunch på söndag) så har jag sovit totalt 23 timmar! Minus på sovkontot kanske? Kanske!

Att sova är rejält underskattat! 🙂 Eller hur!? Att borra ner nosen i kudden och kura ihop sig under ett stort gosigt täcke.. aaaaah!

Borde rassla iväg på en löprunda idag innan jag sätter mig vid middagsbordet. Är bjuden på ”släktmiddag” av älsklingens farmor och farfar (90 resp. 95 år gamla, som även nyligen firat 70-årig bröllopsdag- respekt!!) på en mysig restaurang inne i stan.

————

[Edit] Det blev sex kilometer och 40 minuter – inga höghastighetsrekord MEN skööönt!

One thought on “23 timmars underskott

  1. Äh vadå – bättre med sex än inte, eller?

    Kilometer menade jag ju! 😉

Kommentera

