fullfartframat.se

rock n roll

4 kommentarer

rock-n-roll_26706369Bokade precis in mig på ett bodypump-pass med enbart rockmusik.. Blir man mer taggad av alla gitarr-riff och hesa whiskeyröster tror ni eller kommer jag bara att bli irriterad av avsaknaden av tung basgång och europop? 🙂

Troligtvis kommer jag nog inte att bry mig så mycket eftersom jag (förhoppningsvis) kommer att koncentrera mig på att få till tekniken rätt! PTJ has taught me well.

Time will tell! Fredag eftermiddag smäller det. Bara träningsvärken i rumpan gått ner innan dess..

4 thoughts on “rock n roll

  1. Har du för lite att göra på jobbet i dag? Två inlägg inna lunch… Har du tagit tag i de två uppgifterna sedan i går? Har du inte så är det ett storr Morrr från mig…

  2. Fina bilder!!
    Hurtbulle där! Tänk om man hade tiden, orken att träna lika flitigt som du… tycker jag bara bor på vägarna och däremellan är man på jobbet eller vid tvättmaskinen 😉
    Ha det gott!

  3. Jag tror att det kommer att bli grym stämning och ATTITYD på passet! Kör hårt!

  4. Läs gärna mitt senaste inlägg och svara på frågan längst ner i det! Hur ser du på ditt liv, vad gör du med det?
    http://elitecyclist.blogg.se/2009/november/doden-ar-mig-hack-i-hal-och-skriker-i-morgo.htm

Kommentera

