fullfartframat.se

ego

9 kommentarer

Vad tycker ni om nya headern? Lite väl ego?! Hehe… Den är kanske inte hundra procent hard-core träning, men den är jag! 😉 Mina fyra jag. Mina fyra personligheter..

Tränings-jag – Svettandes, flåsandes, flämtandes och sprudlande av ren träningsglädje.

Party-jag – Bling bling, skumpa, musik, ”fåfäng, rik, elak, snygg, dryg..” [det senaste är internt skämt – inget att hetsa upp sig för.. 🙂 ]

Jobb-jag – Projekt, möten, resor, rbm, lfa, policies, e-gov, ICT..

Relaxed-jag: På stranden, i skogen, hemma i soffan, bland vänner och familj, inga problem…

Alla väldigt olika men ändå väldigt sammanvävda till en enda pseronlighet som summerar ihop till JAG.

9 thoughts on “ego

  1. Jätte snygg tycker jag! Kollade idag på dina foton på fb, och tyckte modellbilderna var otroligt snygga! Vilken modell!

  2. Bara 52 dagar kvar till Julafton!!

    Lägg till mig på Bloglovin´ för att vara säker på att inte missa all julstämning den ultimata julbloggen bjuder på!

    Jag delar med mig av min julmusik på Spotify, länk finns i bloggen!

    Julmusik, Julpynt, Recept, Olika juliga tips, skriver om allt som har med julen att göra helt enkelt!

    MVH Elin – Julbloggen ♥

  3. Neeej då, den är söt! Och, om man inte får vara lite ego på sin egen blogg, när f—n får man då vara det ;)?

  4. Det är helt okey att avara Ego på sin blogg, Men det det är inte så mycket party på dig… Inte för att jag klagar… 😉

  5. Jag håller med Ghosthack, det är OK att vara ego på sin egen blogg 😉 det får man vara! ^^
    Partyt, well, du är väl lika mkt party som jag är nufötiden, dvs inte så mkt.. men! när vi väl slår till då jävlar partas det järnet istället ;))

  6. Klart man ska vara ego på sin blogg!!

  7. Det är ju ditt party, det är ju dig det handlöar om, lika bra att köra hårt! 🙂

  8. Ego är braaaa!
    Snygg header!

  9. Headern är ursnygg!

    2:a bilden från vänster – vilken pingla! 🙂

    Klart Du ska vara ego – det är ju DIN blogg 🙂

    Ha en fortsatt bra måndag!

Kommentera

