fullfartframat.se

gröna paket och vila

Lämna en kommentar

Vad gör man när det värker både här och där?

Jo, man snyftar lite men avbokar all träning och vilar. Pffft. Tråkigt. Men vad gör man inte? Ska jag springa på söndag så ska jag och då gäller det att ladda lugnt känns det som om nu. Jag har en preliminär PT-timme på fredag, men känns det fortfarande inte okay på fredag morgon så ryker den också. Och känns det fortfarande inte bra på lördag så ryker loppet också. Dock inte Åland. dit åker vi iallafall. Därmed bastu!Om inte annat så för att träffa Coyntha och peppa henne inför hennes halvmara. 🙂

Give-Green-GiftsIgår landade det två gröna paket i min brevlåda. 🙂 Tyvärr kan jag inte länka till dem ännu eftersom det ena paketet är en present (för tidig julklapp) men ni som har koll på träningsbloggarna vet nog vad jag pratar om.

Men säg inget högt! 🙂

Kommentera

