fullfartframat.se

blog events

5 kommentarer

the-computer-demands-a-blog

Hade jag inte haft bloggen så hade man inte fått nys om en massa roliga events och aktiviteter.. och framförallt träffat en massa trevliga människor!!

Snart händer två grejer till, varav jag fick tacka nej till den ena.. Synd, eftersom det var en bloggkväll på Röhnisch Brand Store den 28 oktober.. Är i Berlin då. Lite ledsen över detta eftersom jag verkligen gillar Röhnisch! Men jaja, man kan inte vara med på allt!

Det andra eventet var mera indirekt via bloggen, men via en blogkompis. Releaseparty på Catch us if you can! på Café Opera. Någongång ska man ju gå dit också. Ha!

Tack bloggen! 🙂


5 thoughts on “blog events

  1. synd att du missar röhnisch =(
    men ses annan gång =)

  2. Hej

    Såg på coynthas blogg att du oxå ska springa milen ihelgen, ja är anmäld till den ja med. Ja kommer att bo på Park Alandia, vart ska du bo och med vilken båt kommer du dit? Vad siktar du på att springa på för tid?

    Hoppas vi ses på lördag 🙂

  3. Hej Elin

    Vi åker över med med Rosella från Kapellskär på lördag mrg och hem igen med dito på söndag kväll. Jag bor hemma hos en vän i M:hamn. Jag har ingen aning om tid eftersom jag nu denna vecka inte mått så bra och haft led/muskelvärk.. ärligt talat vet jag ännu inte om jag ska springa, men åker till Åland iaf. 🙂

  4. Jag hoppas verkligen på att jag kan gå på Releasepartyt för Catch us if you can. Grymma tjejer!

  5. Ja, det ska bli grymt skoj!! 🙂

Kommentera

