fullfartframat.se

*ynk*

4 kommentarer

Jag som var så glad att jag klarat mig undan alla förkylningar som härjat runt om, speciellt med tanke på diverse kollegor som varit sjuka.. men tji, fick jag!

Jag har dock klarat mig undan hosta och snuva (ta i trä!) men sitter här med en grym muskel/ledvärk. Vet faktiskt inte om det är något virus som spökar eller om det helt enkelt är mina överrörliga leder som är lättpsykade.. 😦 Det värker nämligen som mest i armbågar och knän och det är just de lederna som nog är mest ”rörliga” på mig. Det är verkligen oh happy joy att vara överrörlig.

*muttrar och avbokar dagens träning*

Fortsätter det så här, hur går det då med helgens lopp? Aaaaaargh!

4 thoughts on “*ynk*

  1. Det där låter inget vidare, Krya på dig!

  2. Héla jag gör ont… Inne på min andra vecka nu. Vila idag o i morgon, sen får vi se om kroppen orkar jobba!

  3. Blä. Alla är verkligen förkylda nu verkar det som. Hoppas att bacillerna är borta till helgen! (Det var Åland eller hur?)

  4. Verkar vara märkliga baciller som nästan enbart gav mig ledvärk. Känner mig bättre nu men det värker till o från fortfarande. Bara det inte är reumatism eller något annat läskigt. 😦

    Snorkkis: Japp, Åland!

Kommentera

