fullfartframat.se

terapi för kropp och själ

3 kommentarer

terapi

Efter en rysk-inspirerad afton under gårdagskvällen med diverse.. hmm.. tillbehör så spenderade vi morgonen sovande. Det behövdes tydligen.

Efter brunchen så begav vi oss iväg för att leta reda på lite födelsedagspresenter innan vi landade hemma i soffan igen. Solen hade värmt skönt på nästippen under dagen och jag bestämde mig för en löptur innan jag parkerade rumpan i soffan för resten av kvällen. Solen var så sakta på väg ner men än sken den mot en blå himmel. Lager-på-lager-kläder och iPoden i fickan. Resultatet blev fem kilometer på trettio minuter blankt. Helt okay. Terapi!

Spenderade sedan en halv evighet i duschen och bara njöt av att jag lyckades ta mig ut innan latmasken fick fäste. Förlängde njutningen från Yasuragi med saltskrubb och tvagningstvål. Låter nog värre än det är. *ler* Hela jag är len och babymjuk. Mmm.. Terapi!

Nu blir det Greys, CSI Miami/NY och True Blood i sann sofflördag-anda. Aaah..

3 thoughts on “terapi för kropp och själ

  1. Åh, bara äääälskar Hasseludden! Jag belönar mig själv en gång om året med en helg där, helt på solokvist. Fab!

  2. It’s to die for!! Låg och puttrade i fyrtiogradigt vatten klckan sju i fredags morse.. Aaaah!!

  3. ja! häng med på onsdag!!

Kommentera

