fullfartframat.se

berg-och-dalbana

Lämna en kommentar

Bergstopp: Spinningpasset i måndags. Det var så där tungt, svettigt och skönt som jag önskar att det ska vara. Inga onödiga jumps eller alltför tjoande och tjimmande.. Enkla, tunga men uthärdliga intervaller. Skön, varierande musik. Jag känner oftare och oftare hur jag – vid stående moment – står still i luften (med rumpan planterad rakt ovanför sadeln) och bara trampar med benen.. skitjobbigt, men sååå bra träning! Me like.

Dalgång: Step-testet igår. 😦 Trampa upp-och-ner på en stepbräda (i takt!!) under tre 48_storminuter. Kolla pulsen. Vila en minut. Kolla pulsen. Resultatet: Inte bra! Wtf liksom. Eh? På senaste hälsoundersökningen fick jag ju tom veta att jag hade en jämn, låg och bra puls. Wtf igen. Liksom. Me unlike.

Annars så var gårdagens PT-session lika bra som vanligt. Vi arbetade i vanlig ordning med bålstabilitet (Bollen är min kompis!) och axlar.. men tricpes fick även jobba rejält igår. Pushdowns i cablecross gick inget vidare – men en lite annan version gick betydligt bättre. Det känns idag. Jag lovar! Me like.

Dagens after work består av jogging med två kollegor. Me like.

[3st like vs 1st unlike.. life aint too bad after all…]

Kommentera

