fullfartframat.se

min tolkning av kungsholmen runt

4 kommentarer

kungsholmen

4 thoughts on “min tolkning av kungsholmen runt

  1. du, det verkar vara hur kul som helst… minst 20 år sen jag satt i en sån där farkost… men vad jag minns var det underbart!! Vilken kul grej du har hittat…
    Och vilka härliga ställen att åka på…sköj!!

  2. Måste ha varit väldigt vackert kvällstid!

  3. Det var fantastiskt vackert! 🙂 Mitt på Klara Sjö (där vi korsade från Långholmen/Södermalm till Stadshuset) blåste det på en del och vågorna slog över kajak och kapell en del. Spännande! 🙂

    Enligt Google Earth så blev det 12km. 🙂

Kommentera

