fullfartframat.se

bad blogger

1 kommentar

p24Nu har jag varit en sån där dålig bloggare igen och inte uppdaterat på snart en vecka..

Förlåt!! Hoppas att ni kan ha överseende med min lilla fadäs.. 🙂 Ni är härtligt välkomna tillbaka.. 🙂 Det synd ganska bra på statistiken att jag varit ”off the grid” ett par dagar..

Förra veckan så avslutade vi onsdagspaddlingen *snyft* för den här säsongen och det var med vemod jag lämnade i från mig ”min” gula fina Marlin. Som sig bör så innehöll finalen både goda skratt och drama då vi fick uppleva kamraträddning på första parkett. Spännande – men synd om glasögonen som nu ligger på vikens botten.. 😛 All heder till Urban, Willy, Greger, Anja och alla de andra underbara ledarna på Norrviken!

Nu planerar jag för bassängpaddling i höst så att jag kommer att vara en fena på eskimåsvängar, kamraträddnigar och allt annat för vårens kommande turer! 🙂 Jag är så glad att jag har hittat en till utomhusaktivitet som är sååå kul! ..och jag är dig evigt tacksam goaste Vildan! 🙂

Annars har det inte blivit så mycket träning resterande vecka.. Lite spinning, lite PT-träning, och så en lååång joggingur i söndags. Ja, för mig var den lååång! Tolv kilometer jogg och 2 km promenad efter att knäna började protestera alltför mycket. Jag blir så attans stel i knäna när jag springer längre.. 😦 Det var fantastiskt att springa på i solen, längs vattnet, uppför backar, genom skogen, längs med kolonilotter.. Det var ett enda långt leende på mig! Jag log även efter att jag börjat gå för det var en sagolkt vacker dag och jag hade just genomfört en sjujäkla bedrift enligt mig själv. 🙂

Inkommande vecka blir det spinning, PT, mer jogg och så ska vi se om vi kan få in combat eller box i helgen..

..men imorgon ska det firas födelsedag! 🙂 Jajamen, jag blir äldre.. Får kanske börja födelsedagen med ett spinningpass på Zenit eller en morgonjogg, vad säger ni?

One thought on “bad blogger

  1. Vad skönt att vara ute och paddla. Min förkylning börjar vara bättre nu så kanske även jag vågar sticka ut näsan.

Kommentera

