fullfartframat.se

jag borde ha en assistent..

Lämna en kommentar

..för jag har så dåligt minne!

Sitter och planerar in veckan, både privat och professionellt, och inser att veckan är fullbokad igen! På träningsfronten blir det löpning varvat med spinning och – äntligen – lite yoga! SATS bokningssystem är öppet för mig igen! Yay!

kayaking_20at_20dawnFörra veckans kajakpaddling gav mersmak så jag har bokat in mig även för denna onsdag. 🙂 På fredag eftermiddag tar vi det lågt flygande jaktflyget och och drar ner till Öland över helgen.. ska bli så jäkla härligt!

Å så ska man börja förbereda sig för Tjejmilen om två veckor… Efter Midnattsloppet så känns det som om den blir en promenad i parken. 🙂

Kommentera

