fullfartframat.se

var jag full eller?

3 kommentarer

Kommer med andan i halsen fram till respan på SATS Farsta.. Lika glad som vanligt hälsar de en välkommen och undrar i samma veva om jag ska på Core..

– ”Jajamen och bodypump!”
– ”Men idag går det ingen bodypump!”
– ”Men, men, men jag bokade ju det idag på webben.. ” *darrar på underläppen*
– ”Nehej då, ingen punp idag.”

Vafalls! Jaja, då får vi väl hälsa på i gymmet efteråt då. Ingen skada skedd liksom (PTJ hade iofs sagt att det var mycket bättre med gymmet än med pumpen, hehe..).

Det mätktes att det var lääänge sen jag var på ett core-pass. Hujedamej, vad det sved i magen i sjuttiomiljoner crunches och ”knäpressar” för att inte tala om omvända finnen med vridmoment.. Jag tror bestämt det är dags för mig att hitta tillbaka till core-passen igen!

Efter en ganska jobbig halvtimme tog jag mig en trappa upp till den ena delen av gymmet – där arm, axel och ryggmaskinerna finns. Eller ja, flertalet av dem iaf.. Det blev en tung halvtimme med biceps, triceps, axlar och bröstmuskler. *me like*

Hur kommer det sig föresten att jag är starkare i triceps än biceps? Nu kan man ju iofs inte beskylla mig för att vara stark, men iaf.. Är ni starkare eller svagare i triceps än biceps?

Så trots att jag blev snuvad på pumpen blev dagens besök på SATS inte helt fel iallafall. 🙂

Imorgon ska jag försöka med ett löppass innan packningshysterin bryter ut.. Det kommer inte att bli så mycket bloggandet under den inkommande veckan så jag vinkar hejdå för tillfället och återkommer nästa lördag!

Löpskorna kommer dock givetvis med!

3 thoughts on “var jag full eller?

  1. Haha… Min träning gick åt skogen idag :D…

  2. Haha, har också råkat ut för dedär.. Inte alltid man har den stenkoll man tror att man har 😉 Du fick ju till ett bra pass ändå!
    Trevlig träningsblogg du har 🙂

Kommentera

