fullfartframat.se

nyförälskad och fnittrig <3

4 kommentarer

Jag måste erkänna att jag var en aning nervös innan jag begav mig mot spinningsalen på SATS. Det var ju närmare en månad jag svettades loss i spinningsadeln senast.. skulle jag verkligen orka en hel timme? Jag som knappt orkade springa tjugo minuter efter min seeeega förkylning.. skulle jag ramla av sadeln halvvägs, flämta efter luft och smita ut med svansen mellan benen?..för att inte återvända?

..men ju närmare jag kom ju spändare och förväntansfull blev jag.. Det här blir sååå kul! 🙂 Förväntansfull och nyfiken – så som första gången jag fick för mig att testa på spinning. Som första träffen. Pirrig. Nyfiken.

Det var underbart. Tungt. Svettigt. Svettigt. Andfått. Mjölksyra. Sa jag svettigt?

491px-Heart_left-highlight_jon_01.svgJag var nyförälskad i en saknad vän. Någon som jag inte visste att jag saknade så. Jag lovar, nu kommer jag inte att lämna dig ensam så länge igen. Jag finns här för dig. Du finns här för mig. Vi behöver varandra. Jag behöver dig!!

Kärlek.

Träningsglädje.

4 thoughts on “nyförälskad och fnittrig <3

  1. Så härligt det är att hitta tillbaka till den där känslan! Och grattis till prestationen, så kul att det gick så bra och kändes så underbart 🙂

  2. Härligt!! De stunder när det känns sådär inser man att allt slit är värt så himla mycket!

  3. Ojaaaaa!! Det var en härlig känsla. Upplevde den igen igår i gymmet – träningsvärken bevisar det idag! 🙂

Kommentera

