fullfartframat.se

va? blogga!? måste man göra det också? ;-)

3 kommentarer

Vad har jag gjort sen sist då?

Jaaa….

DSC02222

DSC02221

Hälsat på goda vänner tvärs över södra Sthlm. Blev bjuden på cyklist-lunch och efter lite annat snick-snack skulle vi bege oss den lite lagom långa vägen hem igen. Kom väl halvvägs när jag missade att clipsa ur vänsterfoten i samband med att jag skulle svänga vänster/stanna för ett rödljus. Resultatet ser ni till vänster där uppe. Det var värre än det såg ut för jag kunde inte stödja på knäet och kände att den resterande vägen fick det bli loosertåg. 🙂 Nu några dagar senare pryds knäet av ett fint blåmärke som har sin hedersplats bland alla andra.. Håhå.. det är några stycken ska ni veta!

DSC02228DSC02234
..vad mer?

Tjaaaa.. åkt båt över Ålands hav (undras hur många ggr man har korsta pölen?  Hundratals? Tusental?).. klarade mig undan Håkan, heheee… Kollat på coola hus i Mariehamn.. Hur ballt vore det inte att ha ett torn på huset, va?!

DSC02236DSC02250Gullat med en tolv veckor gammal valp. Kan man vara sötare?! Tror inte det.. ja om man skulle vara en boxer eller staffe-valp kanske.. 😉 Haha!! Abby kunde verkligen inte vara stilla utan det var allt eller inget på henne.. favoritsysselsättning är att tugga på ditt hår eller näsa.. 🙂 *valpsjuuuk*

DSC02302DSC02320..annars så har det varit mest stranden, skogen, joggingspåret (det var inte lika kul att springa samma sträcka som jag cyklade förut.. fyyy vad tråkig väg!!) eller där det fallit sig passande att placera rumpan för en stund.. 🙂

DSC02340DSC02363

..har tom mellanlandat på ett för mig främmande gym.. Snacka om att man saknar SATS när man ställs inför maskiner som man knappt har sett förr!! Man vet inte vad man har förrän båset är tomt.. Fniss. Strandbadet i närheten är inte fy skam det heller.. 🙂 Bilden till höger togs imorse innan ruschen började.. Sen var det tjockt!!

…å vad vore inte sommaren utan…

DSC02367God och lättlagad mat (i det här fallet kycklingpastasallad, ägg, champinjoner, tomater, paprika, keso och avokado) och gott rosérvin. 🙂

samt…

DSC02362

..mobilt bredband!!

3 thoughts on “va? blogga!? måste man göra det också? ;-)

  1. Vad fina bilder… eller kanske inte på cykel-skavankret då, men annars; speciellt voffsingen, så söt!

    Vad dramatisk cykeltur du verkade ha haft. Hur är det med knät nu? Känns det bättre?

  2. Hejsan! Detta meddelande kommer jag posta på flera bloggar, jag ber om ursäkt för spamningen och hoppas ni ser genom fingrarna på detta. Anledningen till denna spamning är att det snart är dags för min efterlängtade semester! Och jag ska göra en bilresa genom södra Sverige och vill samla så många tips och semesterpärlor som möjligt. Jag vill veta vad jag absolut inte får missa! Kommer åka ner längs västkusten och sedan upp längs östkusten. En något mer detaljerad resväg finns på denna adress http://runrunner.wordpress.com/2009/07/19/semesterplaner/ Resan kommer troligtvis göras under vecka 33. Kommentera gärna inlägget eller skicka ett mail! Efter, eller under, resans gång kommer det naturligtvis komma en reserecension 😉

    Tack på förhand för din hjälp 🙂

    Hälsningar
    Anna (izza)

  3. Åh det är inte lätt att släppa en liten valp efter att man har fått gosa med den 🙂

Kommentera

