fullfartframat.se

tokspel

2 kommentarer

Jag blev helt enkelt galen på att inte göra nåt.. så länge fungerade det liksom! Nåja, jag är inte förvånad egentligren.. 😛 Ryggen verkar ju inte lida av det iaf! (Den känns tom bättre nu i efterhand!)

Efter lite funderingar så bestämde jag mig för att cykla en sväng.. valde Ågestavägen mot Huddinge-hållet. Insåg under vägen att den även skulle fungera som bra löpspår – bra! Jag letar efter nya slingor som ger lite omväxling. Tradigt att trampa runt i samma spår – även om jag har en massa slingor att välja mellan.. Nåja, man är aldrig nöjd sägs det!

DSC02181DSC02182

En bit av vägen (t.v.) såg det ut så här.. Najs! ”Hästspåret” bredvid vägen fungerar ypperligt att springa på när fötterna tröttnar på asfalten.. 🙂 Till höger ser man potentiella löprundor. Ännu mer najs!

DSC02187DSC02191

Kort paus för att kolla in den här snygga postlådekonstruktionen (ehm.. ja eller vad man ska kalla den dårå..)

DSC02192

Det blåste GRYM motvind hela vägen! Märkligt… värst var det förståss på bron. Hujja!

DSC02196DSC02202

Kunde inte låta bli att sitta och blicka ut över Sjön ett tag.. Solen sken ju för bövelen!! 🙂 Å herrejeflar vad bleka ben jag har! Hujja igen..

2 thoughts on “tokspel

  1. Åh, nu fick jag lite inspiration för en cykeltur i morgon, då jag såg dina fina bilder. Ågestavägen är väl ganska ok att cykla på?

  2. Pingback: va? blogga!? måste man göra det också? ;-) « Full fart framåt!!

Kommentera

