fullfartframat.se

en sämre start…

4 kommentarer

..fick jag i onsdags..

Helt plötsligt (under den berömda frukosten) så knäppte det till i ryggen. Hela världen blev vit flr en mikrosekund och en blixt slog ner i mig. Jag tappade både syn- och hörselintryck 080714-145356-963007för en kort, kort sekund och sedan utbrast jag ”Wtf was that?”.. i samma veva som hela ryggen krampade ihop sig. Det var riktigt, riktigt läskigt!! Jag är fortfarande stel i musklerna i ländryggen och en bit upp längs ryggraden, även om det sakta men säkert blir bättre. Men inte tillräckligt bra för att köra core-, cykel- och pumpträning som jag planerat. 😦

Semesterstarten blev lugnare än beräknat – men vem bryr sig egentligen? Jag hinner nog med både löp- och cykelträning. Hittade en massa trevliga cykelkartor igår som jag tänker modifiera lite så har jag perfekta dagsutflykter i väntan på att älsklingen blir ledig om en vecka.. Synd bara att det ska regna fram till mitten av veckan.. Nåja, jag får väl köra efter mottot ”Inget som heter dåligt väder, bara dåliga kläder”.. 🙂

4 thoughts on “en sämre start…

  1. Egentligen är det ju rätt spännande att bo här i norden för man vet ju aldrig vad vädret har att erbjuda……Krya på dig kramar!!!!

  2. Precis!! Det gäller att vara förberedd på allt! Spännande värre.. 😉

  3. Usch, läskigt med ryggen. Hoppas den går till sig ordentligt och att blåmärkena på benen försvinner. 🙂
    Ha en skön träningssommar!

  4. Japp, en asning läskigt var det allt! ..stelheten gick över efter några dagar dock och nu är det borta.. 🙂 Jag har skaffat mig nya blåmärken, hehe..

Kommentera

