fullfartframat.se

en bra start på dagen..

5 kommentarer

frulleHur ser den ut för er? Ja, förutom att få sova tills man vaknar och solen utanför fönstret..

Så här kan det se ut för mig!

  • Yoghurt  med basmüsli, nötmix, gojibär, hampafrön och kanelfrön.
  • Osötat fullkornsbröd med kalkon och/eller ost.
  • Tropisk juice med en slurk Aloe Vera. Här slinker det även ner några järntabletter.. Nödvändigt för att jag ska vakna på morgonen.. 😉
  • Nybryggd (n)espresso.

Andra dagar är det en macka med kalkon, ost, paprika och gurka och en kaffe nylandad på jobbet eller en rejäl portion havregrynsgröt med nötter, banan och/eller jordgubbar.

Hur ser din frukost ut?

5 thoughts on “en bra start på dagen..

  1. Oj, det såg gott ut! Nu började jag redan längta till morgondagens frukost 🙂 absolut godaste målet på dagen! För mig är det oftast joghurt med flingor och musli som gäller, ibland macka och latte om jag äter frukost på jobbet.

  2. Frukosten är verkligen viktig och – när man har tid – en höjdpunkt på dagen! Jag älskar hotellfrukostar och kan sitta i evigheter.. 😉

  3. Ser ju helt grymt ut. Kul att fler och fler upptäcker hampafrön! Jag käkar lite som direkt återhämtning efter gympasset, har i pesto och smoothies, fantastiskt bra grej!

  4. Ja de är ju väldigt nyttiga små rackare!! Har inte tänkt på att testa i smoothies – men bra idé!

  5. De smälter in finfint i mixen och rundar av smaken fint. 🙂

Kommentera

