fullfartframat.se

tiotusen meter i fjöstempo

3 kommentarer

22/6 Måndag – Löpningcheck

Blev strax över milen strax över timmen.. Mestadels på asfalt men tre kilometer på skogsstig/promenadvägar längs vattnet.. Tanken var från början 8km, men kände att jag nog kunde ta och springa lite till när jag passerade åttan.. 😉 Härligt pass med mycket spring i benen som gjorde att jag verkligen fick anstränga mig att inte öka på takten.. Polar(e)n slutade visa pulsen efter 2km dock.. 😦 Suck.

3 thoughts on “tiotusen meter i fjöstempo

  1. jävlas Polaren? gå o klaga! Min fungerar som den ska, än så länge, vi får väl se hur länge det håller i sig…
    Jag körde en kortrunda idag, 4 km med average 155 topp på 180, men det går så sjuuukt dåligt… jag blir så förbannad.

  2. min klocka håller också på att krångla för tillfället, störande!! men du fick ju till ett bra pass iaf!

  3. PTJ: Ja, jag tänkte ta en tur till Löplabbet eller Runners Store (kommer inte ihåg var jag köpte den) och fråga.. Ringa Polar verkar ju ganska lönlöst, based on experience! Dina 4km var säkert i ett herrejösses tempo! Jag joggade så pass långsamt att jag kunde njuta av solen och sjunga med i musiken.. 😉 Det skulle vara långt och långsamt och det blev det också! Är det din tur att bli arg, sur, tvär, bitter och inåtskuffad nu? 😛

Kommentera

