fullfartframat.se

en elefant på mina tuttar..

2 kommentarer

Nej inte riktigt, men jag tror mig nu veta hur det känns efter en tuttoperation.. De säger att det brukar kännas som om en tung men snäll elefant sitter på deras bröst. Min elefant däremot, han kramar om mig.. han sitter på ryggen och kramar sina ben runt mig, men når inte rikigt ända fram så han kniiiper ihop benen i sidan.. Träningsvärk? Jajamen! Börjar vid revbenen och går diagonalt ner längs sidan och sedan fortplantar sig till ländryggen. Hepp. Jag överlever (och i ärlighetenes namn så njuter jag nog lite av det också) och det stoppar mig inte föutom när jag skrattar..  Hehe… Midsommarhelgen inleds med ett en-timmes spinningpass på ett av mina favorit-SATS. 🙂 Kanske, kanske smiter jag förbi gymmet en sväng också för att köra lite arm- och bröstmuskler.. och passar på att blänga argt på mattan där mitt senaste försök till plankor gick åt skogen..

Trevlig midsommar på er alla!!

2 thoughts on “en elefant på mina tuttar..

  1. Inte viste jag att du njöt av sådant… Jisses vad skall jag få lära mig här näst??? Jag kan helt klar säga att jag avskyr allt som heter träningsvärk och smärta….

  2. Äsch då, det är väl inget nytt heller? *skrattar*

Kommentera

