fullfartframat.se

*drömmer*

2 kommentarer

Har jag tur (?!) så kan jag from nästa år ta på mig löparskorna och ta ett lunchpass i Hagaparken.. 🙂

Jag måste erkänna att jag saknar den parken.. bodde vid Vanadislunden i älskade Vasastan under många år innan vi bestämde oss att fly storstans djungel och bygga bo strax Söder om Söder (nu mera: Söder om Söder om Söder..).. Jag njuter av närheten till naturreservat, avsaknad av trafiken på Odengatan/Valhallavägen, träd utanför sovrumsfönstret, badsjö inom promenadavstånd etc men ibland smyger saknaden på mig.. och det är oftast då Hagaparken som finns med på ett hörn..

..men kanske, kanske så vankas en flytt snart och då får jag Brunnsviken som närmsta granne.. *sniff*

2 thoughts on “*drömmer*

  1. Aha… då måste vi ju bo ganska nära varann 🙂 . Vi har också lite tankar på Vasastan, trots att det är mysigt utanför stan.

    Ha en bra midsommar!

  2. Det finns flera naturreservat söder om stan.. 😉 Bodde tidigare nästan längst ut på den ena gröna linjen och hade då tillgång till Nackareservatet runt knuten, men sedan ett år tillbaka längst ut på den andra linjen och har nu hela Ågesta ett stenkast från dörren..

Kommentera

