fullfartframat.se

vet ni, det tar sig!

2 kommentarer

Ja, solen skiner och midsommar står för dörren OCH min semester närmar sig med stormsteg! 🙂 Ska bara genomlida tre veckor på jobbet med bland annat en revision inplanerad.. spännande!! ..or not..

Solen höll i sig föresten så jag kom ut på en löptur, men det gick inte riktigt som jag ville.. De tre första kilometrarna gick väldigt bra och snabbt, men sen började höger vad/smalben bråka igen! Det slutade med att jag joggade/powerwalkade resterande två-tre kilometer hem.. 😦 Upplevde liknande tidigare under säsongen innan jag vant mig att springa på asfalt igen, men trodde det gått över. Tji fick jag! Ganska märkligt att det kom tillbaka nu efter att jag sprungit på både asfalt och i terrräng utan problem.. Jaja, får ta det försiktigt och känna efter ordentligt! ..men sluta springa gör jag inte!

..och comebacken av PTJ var lika bra som väntat! 😉 Du är en klippa! Gårdagens fokus låg på mage och rygg och även om jag helt tappade orken (och tålamodet!) i plankan och sidoplankan så gick det på det hela ganska bra. Det där är ju också märkligt! Jag har annars inga problem att göra liknande övningar, men igår gick det bara inte..

Lyckades tjata till mig lite extra axelövningar på slutet.. 😉

Den ljuva träningsvärken gör sig påmind idag.. som ett stramt och brett bälte runt mage och rygg med fokus på ryggen.. 🙂

2 thoughts on “vet ni, det tar sig!

  1. Träningsvärk är toppenhärligt 🙂

    Hoppas ditt smalben slutar bråka med dig!

  2. Javisst är det!! ..och tack, jag hoppas också att det slutar!! Får testa forme igen under helgen..

Kommentera

