fullfartframat.se

vem bryr sig om Telenor..

2 kommentarer

k_c110r_1_xl11…när det finns Nespresso?

Jag är rejält förbannad på Telenor (får inte köpa en ny lur för att de påstår att jag har en arton månader gammal faktura som är obetald – var tusan är de påminnelserna??) så jag tröstade mig med en Nespressomaskin istället. Hehe…

Iochmed det köpet trädde man tydligen in i någon exklusiv VIP-klubb. Det är vad de själva tror iaf. Nespresso Club – bara för de lyckligt utvalda. Pyttsan liksom. Men bra rabatter på snygga espressokoppar (och även på själva maskinen) får man iaf.

Nog om detta.

SATS-spinningen imorse var undrbar! Svetten lackade, knäet krånglade inte en endaste gång, nya Craft-linnet (rekommenderar Craft varmt!!!) var skönt och luftigt och Jenny var lika bra instruktör som vanligt!! Efter en underbar timme så var det dags att plåga bröst, armar och axlar. Fy tusan! Hela jag darrade när jag gick från gymmet.. benen från spinningen och armarna ville inte rikigt orka med att varken bära vattenflaska eller inhandlingen från Coop. Hehe..

Sen blev det kaffe och Löplabbet i Farsta C när goa vänner skulle skaffa nya löpskor. 🙂 Orsak att smita in på Löplabbet tackar man aldrig nej till.. *s*

2 thoughts on “vem bryr sig om Telenor..

  1. Hej och tack för kommnentaren inne hos mig!

    Craft ja, har kollat en del på deras grejjer. Bra att höra att du är nöjd.

    Din blogg är numera bokmärkt, ska bli kul att följa dig och din träning!
    Hoppas du har en bra tisdag!

  2. Oj, man tackar!! 🙂 Ja, Craft har bra grejer! Tycker om deras material och färger…

Kommentera

