fullfartframat.se

hiss eller diss?

Lämna en kommentar

Efter ett låååååångt styrelsemöte igår och after-work (Jag drack bara Cola, mina vänner! Ville ju inte förstöra för löpningen som skulle komma senare..) så kom jag då äntligen hem.. Surrade runt en stund för att sedan byta om och på med dojorna.. Yay! Hade inte bestämt mig för vilken väg jag skulle ta, inte heller för distansen men det jag hade bestämt var att jag skulle köra backträning på de backar som kom i min väg.. Å de var en hel del kan jag lugnt säga.. korta, långa, sega, branta.. Vissa körde jag ordentliga intervaller på (*4-läste i senaste numret av Runners att man ska börja på fyra) andra rushade jag uppför endast en eller två gånger.. Joggade/powerwalkade mellan, men sprang eller rushade uppför alla backar. Pulsen hoppade mellan 140-170.. Min puls går jefligt snabbt upp, men lika snabbt ner igen.. Märkligt! Det var skönt att mata sig uppför backarna och känna att benen orkade med.. värre dock med flåset.. hmm..

På det hela taget var det ett Hiss!-pass även om nu flåset var en diss.. men det kommer väl!

Kommentera

