fullfartframat.se

*längtar efter skogens sus*

3 kommentarer

Vill ut i skogens sus och dus.. *tramp-tramp-tramp* Susa förbi tallar, granar, bävrar, harar, älgar och golfare.. Msuik i öronen, tempoväxlingar, intervaller, backövningar.

Men om jag säger styrelsemöte så kanske ni förstår att det inte är möjligt just nu.. but it keeps me going on! Hoppas bara att solen stannar kvar så att jag slipper hamsterbandet..

What keeps you going? Vad får dig att genomlida dagen? Tung styrketräning, löpning, spinning, dans eller vad?

3 thoughts on “*längtar efter skogens sus*

  1. Åh, jag vill jag vill jag VILL! Här heter dock bromsklossen ”tvättid”. Bah.

    Men löpning, absolut 🙂

  2. hoppas du får tid till lite skogs sus och dus snart! det är ju himmelskt =)

  3. Det blev både sus och dus.. och mygg, knott och närkontakt med brännässlor.. Men det var sååå skönt *pekar uppåt*

Kommentera

