fullfartframat.se

*skadeglad*

1 kommentar

Ja alltså, jag är skadad MEN lika glad för det. då torde jag ju vara skadeglad! 😀

Tyvärr är dock inte skadorna förorsakade av träning.. [förutom mitt högra knä som ftf är blåslaget efter förra helgens cykelbravader] …utan av demontera-gammalsäng-montera-nysäng. Vi fick för oss att skaffa ny madrass – resulterade i nya madrasser, nya sängbottnar och ny sängstomme. Resultatet efter gårdagens vedermödor blev dock uppskrapat smalben, blodblåsa under nagelband, ett antal blåmärken och  uppskrapningar..  Hepp. Men nu sover jag som en prinsessa! Den gamla madrassen var.. just det.. gammal. Rest in Peace!

En vända till Malmö och full rulle hela helgen och en allmänt trött jag.. ingen träning sen i början av veckan. Illa. Ikväll blir det dubbelpass på spinningen! 2*45 minuter. Börjar med ett blått och avslutar med ett gult.. 🙂

One thought on “*skadeglad*

  1. Skadeglädjen – den bästa glädjen, haha. Nämen nu blev jag lite avis; vill också ha ny madrass! Bra sätt att lyxa till livet!

Kommentera

