fullfartframat.se

full första gången!?

Lämna en kommentar

Top Searches
löplabbet,  cykelskor specialized,  sats helsingfors,  hagaparken bootcamp,  bodypump 70

Ovanstående har folk sökt på och hamnat på min sida.. *fniss* Allt är ju iaf träningsrelaterat – tidigar var söksträngar i stil med: ”full första gången”.. HAHA!!

nikeplusJoggingen gick sisådär igår.. 7km på 40minuter.. Hastigheten varierade mellan 4.48min/k *yay* och 7.30min/h *booh*.  Det var skönt att komma ut och rasta benen, men de var sjukt stela och trötta. Stelheten släppte dock efter några kilometer och när jag väl kom in på grusgångar och skogstigar var det betydligt skönare att jogga! Blev omsprungen av några riktiga löpare, sprang själv om folk (hur nu det var möjligt!), mötte hästar och hundar (de flesta i sällskap med en tvåbening-koppla era hundar!!), svalde knott och fick mygg i örat, kom på tjuvrökare (hahaa!!) och hejjade på ett gäng fotbollskillar som sprang intervaller uppför en tokbrant backe..

På tal on hundar, jag är en sann hundvän och har haft egna vovvar – MEN vill ändå poängtera att det gäller kopplingstvång i Sthlm så KOPPLA ERA HUNDAR!! Oavsett om det är en liten fjant eller en stor mastiff! Koppel på! Samma sak gäller med att ta in hundar i butiker, på cafeer och restauranger, bion osv. Major Nono! Jag skulle själv vilja att ta med min vovve på både det ena och det andra, men för bövelen – det gäller att visa hänsyn till hundrädda och allergiker!

Så, nu var de agressionerna ur kroppen. 🙂

Kommentera

