fullfartframat.se

logistikproblem

1 kommentar

Jag behöver era smarta, påhittiga och kvicktänka hjärnor!!

Tilltänkt pass: Träningspass med cykel och löpning. Cykla till löpslingan, springa 8 eller 10 km för att sedan cykla hem.

Problem: SPD-pedaler med skor. Joggingskor.  Jag kan/vill inte cykla med joggingskorna och jag vill verkligen inte springa med cykelskorna!

Lösning: Ryggsäck? Springer inte med rygga. Låsbar rygga som låses vid cykeln? Dä är den garanterat borta när jag kommer tillbaka från löpturen. Springa tillofrån slingan? En extra tur på en 8km. Neeej. Ta bussen? Men jag vill ju cykla också! Fasiken.

One thought on “logistikproblem

  1. skaffa en ordentlig rygga, en liten lätt behändig sak som du kan fästa tight mot kroppen.
    Fungerar både som förvaring för skorna (=problemet löst) och ”viktbälte” vilket gör att du när du inte har den på kommer springa lite fortare (=bonus!!) :-))

Kommentera

