fullfartframat.se

*phew*

1 kommentar

Snabb uppdatering..

Cykling. Ågesta. Varmt. Älsklingen vurpade på grus. Aj. Sol. Balkong. Bok. Jordgubbsvatten.

Insåg att jag har värsta grejen här (hörs det att jag läst Lapidus?) med Ågesta runt knuten. Tidigare hade jag Hagaparken, sen Nackareservatet, nu Ågesta. Det vimlar ju av löpslingor!! Allt från 1km till 10km. Perfekt! Cykla dit, springa, cykla hem.

Nu mat och lite jobb. Hm..

One thought on “*phew*

  1. Aj för vurpa på grus men yay för cykling! ^_^
    Du kör lite halv-triathlon där med att cykla + springa på samma pass 😉 toppen! vi slänger in lite styrkeövningar längs den rundan oxå så har du lite crossfit!

    Själv så svor jag mig runt 5,5 km idag med pulstopp på 166 o average på 145. Snacka om dålig fart det var på mig.. skyller på mycket pollen, lite sömn och ömmande ben…

Kommentera

