fullfartframat.se

to run or to bike..

2 kommentarer

thats the question..

Ska jag eller ska jag inte? Det blir lite mycket med Mazda Triathlon (nej, jag ska inte göra alla grenar själv), Midnattsloppet och Tjemilen inom loppet av två veckor, dvs tre helger på raken.. Tjejmilen är bokad och klar, triathlon kan jag inte banga ur nu [när väl både älsklingen och PTJ hakat på] så det är kanske Midnattsloppet som får strykas? Eller går det att få in alla tre? ..det måste det ju.. Ska ju inte springa marathon direkt.. 😉 Klart att det går!

2 thoughts on “to run or to bike..

  1. Mehh det är klart det funkar :-), vi kan ju det där nu 😉
    Och vila det gör man ju i veckan mellan tävlingarna, pice of cake!

    Kram!

  2. Japp, det fungerar! 😀 Så himla kul när man kommer på sådana här dumheter… hehe… Måste få in NMT i mitt schema också.. *hummar* Jag måste sluta jobba inser jag!

Kommentera

