fullfartframat.se

newbie again..

4 kommentarer

Kom med andan i halsen in på ett SATSCykel 45 pass igår.. missade det tidigare Cykel-passet och höll på att missa nästa pass [så går det när man försöker göra för många saker samtidigt] men bad snällt killen i respan om jag fick slinka in iallafall. Inga problem! Tack alla ni underbara på SATS Farsta! Ni är phanimej bäst!

Tur att jag missade det tidigare blå passet.. *torkar svetten ur pannan* Det var tokjobbigt och jag kände mig allmänt seg, men det var skönt att vara tillbaka på cykelsadeln efter en långhelg av promenerande och en massa gott. 🙂 Pulsen låg i snitt på 155 med topp på 175, vilket får ses som väldigt lågt.. 😦 Det var förvisso ett gult pass, men ändå! Får nog börja spinna och cykla på ordentligt nu om man ska klara av nästa dumhet som vi hittat på.. *ler*

Ikväll har jag tanken att komma igenom de 4850 metrarna på 25-28 minuter, men vi får se hur det går. Men min taskiga form just nu och alla andra som jag måste slåss med så är jag glad om jag kommer under 30 minuter.. Que? Vårruset Stockholm!

4 thoughts on “newbie again..

  1. Jag tycker du är lite väl hård mot digsjälv… att toppa på 175 är inte så dåligt och att snitta på 155 är inte heller så illa. Vad vill du ligga på egentligen?
    Och hur var det med att träna det man ska tävla i? 😉 eller iof, nu tränar du juh för din cykelbit på triathlonen 😛 så det är bra! keep it up! Dra iväg A till en simhall oxå, jag tänker INTE förlora! 😛

  2. Lycka till ikväll!! Kommer gå super! 🙂

  3. PTJ: Kanske jag är det, men jag vet ju att jag kan så mycket bättre! 😉 På spinningen vill jag nå pulstoppar nära mot maxpuls, men alla dagar fungerar inte det.. Så är det bara. Föresten så behövs det ju både och.. både hög- och medelintensiv träning.. så jag ska väl bara vara tyst och nöjd. 😉

    Andréa: Tack!! ..och ja, det kommer att gå bra.. ska bara vässa armbågarna först!

  4. My point exactly… o du borde i din topp på 175 legat på iallafall 80% av maxHF (eller var det mer, jag orkar inte räkna igen :P) men iallafall, vi får väl köra ett maxpulstest på dig någongång 😛 det vore ju minst sagt väldigt roligt ^^

Kommentera

